آموزش موهو جلسه پانزدهم
آموزش موهو جلسه پانزدهم [ابزار های جدید نسخه سیزده]
مدرس علی اسمعیلی
موضوع :
ابزار جدید موهو در نسخه سیزده هست که مشکل بزرگی را حل میکنه .
. خیلی وقت ها کاراکتر شما تعداد حالت های دست متفاوتی داره و خب چون کار دوبعدی هست
نمیشه با یک ریگ بندی این همه حالت را اجرا کرد و این باعث میشه انیماتور دچار مشکل بشه .
روش قبلی خودم این بود که عکس و وکتور های حالت های دست را داخل یک سویچ بزارم و هر بار از ی حالت وکتور یا عکس استفاده کنم
اما استخوان فقط یک حالت بود و نمی شد درست انیمت کرد. اما الان با ابزار Vitruvian Bones می تونید چند حالت دست را وارد کنی
د برای هر کدام استخوان گذاری متفاوت انجام دهید سپس به هر لایه استخوان بدهید و استخوان حالت های دست را باهم انتخاب کنید
و سویچ بزنید در این روش که بهتر در کلیپ دادم هر بار یک حالت دست دارید و هر زمان در انیمیشن میتونید حالت دست را عوض کنید
. با این ابزار دیگه مشکل حل میشه و یک انیمیشن سازی بهتر زنده تری دارید.
در این دوره که سعی میکنیم جلسه های بیشتری آماده کنیم به صورت رایگان موهو را یادمیگیرید
و میتونید با این نرم افزار انیمیشن دوبعدی بسازید .
جلسه های قبل این دوره را ببینید و تمرین کنید .
اگر دچار مشکل شدید میتونید کامنت بزارید تا ما یا دیگر مخاطبین به سوال شما جواب بدن.
تمرین کردن و شروع کردن خیلی از کار صد در صد خوب یا پروژه بزرگ و بدون عیب ساخت مهم تر هست
چون اکثرا تمرین نمیکنن و میترسن شروع کنن {در یادگیری و انجام کاری فقط شروع کنید به جای ترسیدن از به مقصد رسیدن}