نمونه تیزر تبلیغاتی موزیکال فست فود اینترنتی پاپافل
نمونه تیزر تبلیغاتی موزیکال اجاره ویلا
تیزر تبلیغاتی موزیکال کنکور (موسسه ذوالفقاریه)
چرا تیزر تبلیغاتی موزیکال؟
قبل از اینکه وارد جزئیات بشیم، بهتره یه تعریف کوتاه داشته باشیم:
تیزر تبلیغاتی موزیکال یعنی ترکیب تصویر، ریتم، صدا، موسیقی و گاهی شعر یا ترانه، برای معرفی یک محصول یا خدمات به شکلی که کاملاً در ذهن مخاطب حک بشه.
مزایای اصلی:
ایجاد ارتباط احساسی با مخاطب
افزایش نرخ بازدید و ماندگاری در ذهن
مناسب برای پلتفرمهای پرکاربر مثل اینستاگرام، یوتیوب و تیکتاک
قابلیت وایرال شدن
۱-تیزر تبلیغاتی موزیکال برای فست فود
چرا موزیکال جواب میده؟
فست فود یعنی سرعت، انرژی، لذت و هیجان. دقیقاً همون ویژگیهایی که یه تیزر موزیکال میتونه منتقل کنه.
مخاطب هدف شما معمولاً جوونه، اهل شبکههای اجتماعی، عاشق کلیپهای کوتاه و سرگرمکننده. پس اگه تیزرتون خشک و رسمی باشه، سریع اسکرول میکنه و رد میشه.
چطور بسازیم؟
یک نمونه تیزر تبلیغاتی موزیکال برای فست فود میتونه این شکلی باشه:
ریتم تند و شاد (مثلاً سبک هیپهاپ یا فانک)
تصویرهای نزدیک از غذاهای داغ، پنیری، و بخار دار
صدای گاز زدن همزمان با ضرب موسیقی
شعار تبلیغاتی شما بهصورت شعر در وسط کلیپ
۲-تیزر تبلیغاتی موزیکال برای اجاره ویلا
از ویلا گفتن با موزیک؟
شاید اولش فکر کنین موزیکال بودن با ویلا جور در نمیاد. ولی برعکس! موزیکای آروم و ملایم میتونن حس آرامش، تفریح و لاکچری بودن رو خیلی خوب منتقل کنن.
یه ویلای خوب نهتنها محل اقامت، بلکه یه تجربه لذتبخشه. تیزر باید حس اون تجربه رو منتقل کنه.
ایده برای ساخت:
در یک نمونه تیزر تبلیغاتی موزیکال برای اجاره ویلا:
صحنههای پرواز درون از حیاط تا استخر
موسیقی chill یا کلاسیک مدرن
نوشتههای روی تصویر با فونتهای لوکس و موزیک هماهنگ
شعار تبلیغاتی که همزمان با بیت موزیک خونده بشه
۳- تیزر تبلیغاتی موزیکال برای کنکور و آموزش
شاید عجیب باشه ولی جواب میده!
حوزه آموزش و کنکور به ظاهر خشک و جدیه، ولی نسل جدید دیگه با روشهای قدیمی ارتباط نمیگیره. بهجاش:
دنبال انگیزه گرفتن از ویدیوهای الهامبخشه
با موسیقی راحتتر ارتباط برقرار میکنه
دنبال محتوای کوتاه ولی تاثیرگذاره
پس چرا از تیزر موزیکال استفاده نکنیم؟
ایده خلاقانه:
یک نمونه تیزر تبلیغاتی موزیکال برای آموزش کنکور:
شروع با صدای زنگ مدرسه یا خستگی از درس
ورود به دنیای رنگارنگ و انرژیبخش همراه با موسیقی
دانشآموزی که با ریتم موزیک به هدفش نزدیکتر میشه
پایان با شعار مثبت و امیدبخش
چرا “نمونه تیزر تبلیغاتی موزیکال” اینقدر مهمه؟
وقتی مخاطب در گوگل یا اینستاگرام دنبال ایده میگرده، اولین چیزی که میخواد ببینه «نمونه» هست.
نمونهها:
الهامبخش هستن
خیال مشتری رو راحت میکنن
باعث تصمیمگیری سریعتر میشن
پس اگر کار تیزر موزیکال میکنید، حتماً صفحهای در سایت خود داشته باشید با عنوان «نمونه تیزر تبلیغاتی موزیکال» و ویدیوهای واقعی از پروژههاتون.
چطور از “نمونه تیزر تبلیغاتی موزیکال” برای فروش بیشتر استفاده کنیم؟
توی سایتت یک بخش اختصاص بده برای نمونهکارها
هر نمونه رو همراه با توضیح مختصر و دستهبندی منتشر کن (مثلاً: فست فود، آموزشی، ویلایی)
از این نمونهها در مذاکره با مشتری استفاده کن
در تبلیغات شبکههای اجتماعی، از بکاستیج ساخت تیزر هم فیلم بگیر
اگه سایت داری، چی کار کنی؟
حتماً یک صفحه طراحی کن با عنوان:
«نمونه تیزر تبلیغاتی موزیکال»
در این صفحه:
ویدیوهای کوتاه از پروژههات
دستهبندی موضوعی (فست فود، ویلا، کنکور، پزشکی و…)
مدت زمان، سبک موسیقی، توضیح مختصر
لوکیشن و میزان بازدید
این صفحه:
در گوگل بالا میاد
باعث اعتماد مشتری میشه
برای تبلیغات اینستاگرام لینک خوبی محسوب میشه
تیزر موزیکال برای فست فود – خلق تجربه، نه فقط تبلیغ
در صنعت فست فود، رقابت بیرحمانهست. هر کوچه و خیابونی پر از رستوران و فست فود شده. اما چرا بعضیا همیشه شلوغن؟ چرا بعضی برندها فقط با شنیدن یه جمله یا یه بیت موسیقی یادمون میافتن؟ چون اونا از تیزر تبلیغاتی موزیکال حرفهای استفاده میکنن.
فست فود و حس گرسنگی فوری
مثلاً فکر کن یک نمونه تیزر تبلیغاتی موزیکال این شکلی باشه:
🎵 “پیتزا داغه، داره میخنده / برگرمون هر کی دید، یه گاز زده!” 🎵
تصاویر کلوزآپ از کش املت، بخار بالای غذا، صدای واقعی گاز زدن همراه با موزیک، باعث تحریک همهی حواس میشه. اینجا دیگه فقط تبلیغ نمیکنی، تو داری “گرسنگی میسازی”!
اثرگذاری در شبکههای اجتماعی
شاید یه عکس خوشگل غذا کلی لایک بیاره. ولی یه کلیپ موزیکال خوشساخت، میتونه وایرال بشه. تو تیکتاک، اینستاگرام یا ریلز، وقتی آهنگ تبلیغت رو توی ذهن مخاطب بکوبی، حتی اگه الآن سفارش نده، فردا که گرسنه بشه، برند تو اولین گزینه ذهنشه.