ساخت موشن گرافیک و انیمیشن موزیکال (فیزی موری )

قیمت تیزر تبلیغاتی

قیمت تیزر تبلیغاتی

قیمت تیزر تبلیغاتی چقدره؟

تیزر تبلیغاتی با فیلم‌برداری و ادیت

از ۱۵ میلیون تومان شروع می شود که معمولا یک روز آفیش و ۶ خروجی ریلز دارید . این مدل با زیر نویس و المان هست .

موشن گرافیک ساده

از ۳ میلیون برای یک دقیقه با گوینده و المان محور.

موشن گرافیک کاراکتر محور

  از ۶ میلیون تومان برای یک دقیقه با کاراکتر سازی و داستانی همچنین گوینده که میتونه مفهومی تر وجذاب تر از موشن ساده باشه .

موشن گرافیک موزیکال

بین از ۱۵ میلیون تومان برای سی ثانیه  با طراحی حرفه ایی و ساخت موزیک احتصاصی برای شما 

عوامل مؤثر بر قیمت تیزر تبلیغاتی

قیمت تیزر تبلیغاتی به عوامل زیادی بستگی داره و نمی‌شه برای همه پروژه‌ها یه عدد ثابت داد. ولی بعضی از مهم‌ترین عوامل عبارتند از:

  • نوع تیزر (فیلم‌برداری یا موشن گرافیک)

  • مدت زمان ویدیو (مثلاً ۳۰ ثانیه یا ۹۰ ثانیه)

  • پیچیدگی ساخت (استوری‌بورد، انیمیشن، تدوین، افکت و…)

  • نیاز به لوکیشن، بازیگر، گوینده و موسیقی اختصاصی

  • زمان تحویل و فورس بودن پروژه

حالا بیایم ببینیم با توجه به نوع تیزر، هزینه‌ها چطوری تغییر می‌کنن.

 

جدول تعرفه قیمت انواع تیزر تبلیغاتی

نوع تیزرتوضیحات کوتاهقیمت تقریبی (تومان)
تیزر با فیلم‌برداریمناسب رستوران، کلینیک، کارخانه۱۵ تا ۳۰ میلیون
موشن گرافیک سادهآیکون، متن و تصویر با افکت‌های گرافیکی۳.۸۰۰ میلیون 
موشن گرافیک کاراکتریطراحی شخصیت، دیالوگ و انیمیت داستانی۸ تا ۲۰ میلیون
موشن گرافیک موزیکالهماهنگ با موزیک، پرانرژی و جذاب۱۵ میلیون تومان برای سی ثانیه

چرا این قیمت‌ها با هم فرق دارن؟

شاید بگی: «چرا یه تیزر ۳ میلیونه، یکی دیگه ۲۵ میلیون؟!»
پاسخ ساده‌ست: چون هر تیزر داستان و نیاز خودش رو داره.

مثلاً:

  • یه تیزر ساده برای معرفی یه اپلیکیشن، بدون کاراکتر و لوکیشن، با موشن ساده ساخته می‌شه و هزینه کمی داره.

  • اما یه تیزر موزیکال برای یه مدرسه فوتبال که شامل طراحی شخصیت بچه‌ها، موسیقی اختصاصی و تدوین پیشرفته‌ست، قاعدتاً گرون‌تر درمیاد.

  •  

چند نکته مهم قبل از سفارش تیزر تبلیغاتی

  1. هدف تیزر رو مشخص کن
    آیا برای فروش فوریه یا برندینگ بلندمدت؟

  2. مخاطب تیزرت کیه؟
    سن، جنسیت، علایق و زبان مخاطب خیلی تو سبک ساخت تیزر تاثیر داره.

  3. مدت زمان ویدیو رو تعیین کن
    معمولاً بین ۳۰ تا ۹۰ ثانیه مناسب‌ترین زمانه.

  4. سبک مورد علاقت رو انتخاب کن
    از بین فیلم‌برداری، موشن گرافیک، یا ترکیبی از این دو.

  5. به نمونه کارها دقت کن
    تیمی رو انتخاب کن که نمونه‌های باکیفیت و متناسب با سبک دلخواهت داشته باشه.

هزینه تیزر تبلیغاتی، سرمایه‌گذاریه نه خرج!

درست شنیدی! هزینه‌ای که برای ساخت یه تیزر تبلیغاتی می‌دی، در واقع سرمایه‌گذاری روی فروش، برندینگ و آینده کسب‌و‌کارت هست.
اگه با یه تیم حرفه‌ای کار کنی، تیزری می‌سازی که بارها و بارها برایت بازگشت مالی میاره؛ چه تو سایت باشه، چه اینستاگرام، چه تلویزیون شهری یا حتی پیام‌رسان‌ها.

 

چند نمونه تیزر تبلیغاتی ببینید 

۱. تیزر تبلیغاتی با فیلم‌برداری

این مدل تیزرها معمولاً با دوربین حرفه‌ای، نورپردازی، صدابرداری و تدوین ساخته می‌شن. اگه یه رستوران، کلینیک، فروشگاه یا پروژه ساختمانی داری، این سبک خیلی برات مناسبه.

ویژگی‌ها:

  • فیلم‌برداری با دوربین‌های سینمایی

  • استفاده از بازیگر یا کارمندان شما

  • تدوین حرفه‌ای و افکت گذاری

  •  

موشن گرافیک ساده

اینجا با عکس، متن و آیکون‌های گرافیکی ساده، یه داستان جذاب روایت می‌شه. برای معرفی خدمات یا محصولات دیجیتال خیلی کارآمده.

ویژگی‌ها:

  • بدون شخصیت کارتونی یا دیالوگ

  • استفاده از موسیقی و افکت‌های گرافیکی

موشن گرافیک کاراکتر محور

اینجا همه‌چیز جذاب‌تر و داستانی‌تر می‌شه. یه کاراکتر طراحی می‌شه که می‌تونه شبیه مخاطب شما یا برندتون باشه. اگه قراره محصول رو برای مخاطب توضیح بدی، این سبک عالیه!

ویژگی‌ها:

  • طراحی اختصاصی کاراکتر

  • انیمیت کردن حرکات بدن، چهره و دیالوگ‌ها

  • روایت داستان از زبان کاراکتر

موشن گرافیک موزیکال

این مدل پرانرژی و خاصه! به‌خصوص برای پیج‌های فروشگاهی، برندهای جوان، مدارس فوتبال، آموزشگاه‌ها و استارتاپ‌ها.

ویژگی‌ها:

  • طراحی ریتمیک صحنه‌ها بر اساس موسیقی

  • تغییر سریع صحنه‌ها با ضرب آهنگ

  • استفاده از جلوه‌های ویژه صوتی و تصویر