درست شنیدی! هزینهای که برای ساخت یه تیزر تبلیغاتی میدی، در واقع سرمایهگذاری روی فروش، برندینگ و آینده کسبوکارت هست. اگه با یه تیم حرفهای کار کنی، تیزری میسازی که بارها و بارها برایت بازگشت مالی میاره؛ چه تو سایت باشه، چه اینستاگرام، چه تلویزیون شهری یا حتی پیامرسانها.
این مدل تیزرها معمولاً با دوربین حرفهای، نورپردازی، صدابرداری و تدوین ساخته میشن. اگه یه رستوران، کلینیک، فروشگاه یا پروژه ساختمانی داری، این سبک خیلی برات مناسبه.
ویژگیها:
فیلمبرداری با دوربینهای سینمایی
استفاده از بازیگر یا کارمندان شما
تدوین حرفهای و افکت گذاری
موشن گرافیک ساده
اینجا با عکس، متن و آیکونهای گرافیکی ساده، یه داستان جذاب روایت میشه. برای معرفی خدمات یا محصولات دیجیتال خیلی کارآمده.
ویژگیها:
بدون شخصیت کارتونی یا دیالوگ
استفاده از موسیقی و افکتهای گرافیکی
موشن گرافیک کاراکتر محور
اینجا همهچیز جذابتر و داستانیتر میشه. یه کاراکتر طراحی میشه که میتونه شبیه مخاطب شما یا برندتون باشه. اگه قراره محصول رو برای مخاطب توضیح بدی، این سبک عالیه!
ویژگیها:
طراحی اختصاصی کاراکتر
انیمیت کردن حرکات بدن، چهره و دیالوگها
روایت داستان از زبان کاراکتر
موشن گرافیک موزیکال
این مدل پرانرژی و خاصه! بهخصوص برای پیجهای فروشگاهی، برندهای جوان، مدارس فوتبال، آموزشگاهها و استارتاپها.