گرافیک انیمیشن موزیکال تبلیغاتی فروشگاه قلب دوم ۲۰۲۳
طراحی دو بعدی انیمیشن موزیکال تبلیغاتی

گرافیک انیمیشن موزیکال تبلیغاتی فروشگاه قلب دوم ۲۰۲۳

طراحی دو بعدی انیمیشن موزیکال تبلیغاتی

سکانس اول انیمیشن موزیکال تبلیغاتی قلب دوم

به علت انتخاب زاویه خوب و جذابیت سبک طراحی ، مخاطب خیره شده و تا انتهای کلیپ را نگاه میکند و این برای تبلیغات موثر گزینه خیلی خوبی هست.

سکانس انیمیشن
طراحی دو بعدی انیمیشن تبلیغاتی

گرافیک انیمیشن موزیکال تبلیغاتی فروشگاه قلب دوم ۲۰۲۳

طراحی دو بعدی انیمیشن موزیکال تبلیغاتی

در گرافیک انیمیشن موزیکال تبلیغاتی فروشگاه قلب دوم ۲۰۲۳ : رنگبندی و سبک این دو سکانس ، آن را به یک بخش جذاب از انیمیشن موزیکال تبدیل کرده که باعث می شود چشم مخاطب جذب شده و خسته کننده نباشد.

طراحی دو بعدی انیمیشن موزیکال تبلیغاتی : این انیمیشن یکی از جذاب ترین کار های تیم ما بود و به علت انیمیت و طراحی و موزیک عالی بسیار مورد استقبال قرار گرفت .

رنگبندی ، زاویه و سبک خوب در ساخت یک انیمیشن جذاب بسیار موثر است و اگر تبلیغ حالت کلیشه ای و با رنگبندی نامناسب باشد مخاطب آن را تا انتها تماشا نخواهد کرد .

معمولا بهترین گزینه برای تبلیغ ، انیمیشن موزیکال هست چون تا مدتها در ذهن می ماند و حالت ویروسی پیدا میکند و مخاطبان برای یک دیگر باز نشر میکنند .

تاریخچه

تاریخچه انیمیشن سازی در جهان، داستانی به درازای عمر بشریت می باشد. انسان از آغاز خلقت، دارای ذهنی خلاق و تصوراتی بسیار فرا تر از زمان و مکان خود بود. خیالپردازی های انسان گاه مسبب پیدایش داستان ها و نقل قول های فراوان و گاه باعث آفرینش تصویر سازی هایی خلاقانه بود.

این تصویر سازی ها در ابتدا بر دیواره های غار ها و پیکره سنگ های سخت بود، اما به تدریج با پیشرفت بشر، این تصاویر بر روی سفال ها و ظروف مختلف نیز جای گرفتند.

به گواه تاریخ نگاران و باستان شناسان، نقطه آغاز پیدایش انیمیشن نیز از همین جا بود. در دوران باستان، هنرمندان با ترسیم نقاشی هایی بر روی ظروف، حالت های مختلفی مانند جهش و دویدن را تصویرسازی میکردند.

اولین تلاش‌ها برای ثبت حرکت در شکل‌ها مربوط به نقاشی های غارهای پارینه سنگی می باشد، جایی که تصویر حیوانات به صورت متعدد، روی هم قرار گرفته‌اند. در شهر سوخته ایران کوزه ای سفالی پیدا شد که قدمت آن ۵۰۰۰ سال تخمین زده می شود. بر روی این کوزه سفالی، بزهایی در حال جهش نمایان گشته اند.

تاثیر رنگ:

در مطالعه‌ای تحت عنوان تأثیر رنگ بر بازاریابی، محققان دریافتند که بسته به نوع محصول، حدود ۹۰٪ از قضاوت‌های سریع درباره محصولات می‌تواند براساس رنگ باشد. استفاده صحیح از رنگ ۸۰٪ شناخت برند و ۹۳% جذابیت ظاهری برند را افزایش می دهد و ۸۵٪ از مصرف‌کنندگان به دلیل رنگ یک محصول، خرید می‌کنند.

گرافیک انیمیشن موزیکال تبلیغاتی فروشگاه قلب دوم ۲۰۲۳

برای تصویر سازی کاراکتر شما یا طراحی کاراکتر برند تجاری شما یکسری اطلاعات و تیپ شخصیتی نیاز هست تا بتوانیم بر اساس چیزی که مد نظرتان هست اتو بزنیم برای طراحی اولیه هرکار حدودا سه اتود به کار فرما ارائه می شود تا بتوانیم به سلیقه ایشان و براساس نیازشان طراحی انجام دهیم . تصویر سازی کاراکتر انواع دارد و سبک سورئال فقط یکی از زیر شاخه های طراحی هست و کاراکتر مد نظر شما در انواع حالات و سبک ها قابل اجرا می باشد .

طراحی دو بعدی انیمیشن موزیکال تبلیغاتی

طراح برند ما مدرس نقاشی هستند و با اکثر مدل های نقاشی اشنایی دارند و این دست ما را در طراحی کاراکتر باز می گذارد .

بیشتر مدلهای طراحی ایشان در بخش موشن گرافیک و انیمیشن سایت قابل مشاهده هست و میتوانید ببینید و سپس انتخاب بفرمایید .

نمونه کار های ایشان در پیج اینستاگرامشان نیز موجود هست و با سرچ هشتک اسمشان می توانید پیج ایشان را پیدا نموده و نمونه هارا ملاحظه بفرمایید .

طراح این کار خانم پریسا کنعانی هستند و شما برای ثبت سفارش از طریق شماره های درج شده در سایت یا از طریق سرچ هشتک اسم ایشان در اینستاگرام میتوانید با ایشان در ارتباط بوده و ثبت سفارش کنید.

دیدگاهتان را بنویسید