آموزش موهو ابزار جدید موهو به اسم Vitruvian Bones

قند شکلنتون را روشن کنید تا کلیپ اجرا بشه چون کلیپ داخل یوتیوب هست
Vitruvian Bones ابزار جدید موهو در نسخه سیزده هست که مشکل بزرگی را حل میکنه . خیلی وقت ها کاراکتر شما تعداد حالت های دست متفاوتی داره و خب چون کار دوبعدی هست نمیشه با یک ریگ بندی این همه حالت را اجرا کرد و این باعث میشه انیماتور دچار مشکل بشه .
روش قبلی خودم این بود که عکس و وکتور های حالت های دست را داخل یک سویچ بزارم و هر بار از ی حالت وکتور یا عکس استفاده کنم اما استخوان فقط یک حالت بود و نمی شد درست انیمت کرد.
اما الان با ابزار Vitruvian Bones می تونید چند حالت دست را وارد کنید برای هر کدام استخوان گذاری متفاوت انجام دهید سپس به هر لایه استخوان بدهید و استخوان حالت های دست را باهم انتخاب کنید و سویچ بزنید
در این روش که بهتر در کلیپ آموزش دادم هر بار یک حالت دست دارید و هر زمان در انیمیشن میتونید حالت دست را عوض کنید .
با این ابزار دیگه مشکل حل میشه و یک انیمیشن سازی بهتر زنده تری دارید.
این ابزار را برای هر جایی میتونید استفاده کنید مثلا چرخش بدن . چرخش بدن . تغییر انگشت دست و هر جایی از کاراکتر